Monday 13 February 2012

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU








Kali ni CH berpeluang untuk join segmen dari mr.blogger, BEN ASHAARI.
Untuk join,perlu penuhi syarat ''kenapa'' anda anda semua perlu baca blog CH ?
Okay,sebelum tu CH nak beritahu yang blog CH ni adalah jenis blog yang santai,entry berkisar tentang perkara sehari- hari yang kita semua sedang dan telah lalui.

CH create entry yang boleh di jadikan sebagai satu topik untuk di bincangkan antara kita.Dari situ,kita boleh berkongsi  atau bertukar pendapat .Sekurang-kurangnya kita mampu menjana pemikiran agar sentiasa aktif untuk berfikir.Blog CH bukanlah blog yang khusus terhadap sesuatu perkara,tetapi Blog ini adalah blog umum.Apa yang terlintas di fikiran,atau CH terasa untuk berkongsi tentang rasa hati,akan CH coretkan di dalam blog ini .

Satu entry menarik??? CH rasa anda semua boleh baca entry yang ini iaitu ''Tak Kenal Maka Tak Cinta :: Kalau Dah Kenal ?? ''
Entry yang CH baru create semalam.CH nak juga tahu apa pandangan anda  semua.

Pada teman-teman blogger yang baru,salam kenal CH ucapkan.CH masih maru dalam dunia blogging ni.Tunjuk ajar dari anda anda yang berpengetahuan amat CH hargai.Salam sayang buat semua.......... =) 

23 comments:

  1. ch kte pon blogger baru :) papepon taniah sbb join segmen dr otai dunia blogger Ben Ashaari

    ReplyDelete
  2. Salam Singgah..follow sini sekali..
    salam perkenalan dr fendy

    jemput singgah jgn malu2 yer..heheh

    http://fendy1302.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  3. hi! singgah dr blog abg ben :)
    dr segmen yg sama jugaa.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  4. dri segmen y sma n follow sini.. sdilah ke blog saya juga.. trima ksih ;)

    http://aisyalieza.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  5. dri segmen y sma n follow sini.. sdilah ke blog saya juga.. trima ksih ;)

    http://aisyalieza.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  6. hai salam perkenalan, jom g blog saya pulak =)

    ReplyDelete
  7. http://nurferl.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    singgah.. :)

    ReplyDelete
  8. thanks a lot to all.......semua CH dh follow......... =)

    ReplyDelete
  9. blogwalking dari group yang same :)

    ReplyDelete
  10. Salam Perkenalan,

    Dari belog Abg Ben.;)

    ReplyDelete
  11. Salam perkenalan...
    Dari segmen yang sama

    ReplyDelete
  12. Salam perkenalan dari sihatimerahjambu

    -datang singgah dari segmen abg ben
    azhafizah.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  13. @ Cik Lily & Azhafizah : thank sudi jengah CH..... CH pun dh jengah n follow korang semua.....harap semua keep in touch to each other ya.... :)

    ReplyDelete
  14. @ Rocker Hearted Girl : Thanks sudi jengah CH.... :) CH otw ke blog kamu ni...jumpa kat sana nnti.... :)

    ReplyDelete
  15. Salam ziarah.. Datang dari segmen uncle Ben.. Jika sudah follow blog saya, terima kasih.. Jika belum, follow yea.. Sy datang untuk follow kamu.. :)

    Entry paling menarik : http://www.hafizaiman95.com/2012/02/kesalahan-yang-lazim-dilakukan-blogger.html

    Entry segmen : http://www.hafizaiman95.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  16. hai hai hai. singgah sini dari segmen yg same. salam perkenala.. hehe :)

    #Happy berblogging :)

    ReplyDelete
  17. @ hafizaiman95 @ fizs & ^^eKaTiKaH^^ : Thanks sudi singgah blog buruk CH ni.... :) support to each other ya.... ^_^

    ReplyDelete
  18. dari segmen yg sma..:D
    http://yayabunga.blogspot.com/2012/02/segmen-jom-baca-blog-aku.html

    jemput lah singgah di blog dya..:D

    ReplyDelete
  19. @dyabunga : done already.....nice to know you......... :)

    ReplyDelete
  20. dari blog BA terus lepak sini. hee. ;)

    farizafairuz.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  21. @ 9n0L4 :Thanks..... :) CH nk g jengah kamu ni pulak..........salam kenal ya.....

    ReplyDelete
  22. Salam perkenalan :) Myu singgah dari segmen yang sama ;)

    ReplyDelete

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik