Saturday 20 August 2011

Bakat Yang Sangat Unik




Salam Ramadhan yang ke-20 untuk hari ini buat semua teman2 blogger juga yang membaca.Tanpa sedar,Ramadhan akan berakhir tidak lama lagi.

Sejak akhir-akhir ini juga,seakan masa semakin singkat.Apa pun tak sempat buat.Blog pun dah semakin terbiar.Ada juga blogger yang  menegur,tapi apa boleh buat,saya tak sempat nak create entry.Buat entry kena dalam keadaan yang rileks dan mampu berfikir.Kalau  tak,mulalah hasilkan entry merepek.

Okay,kali ni ada something yang nak saya kongsikan buat semua. Tentang bakat seorang rakan yang bagi saya bukan semua mampu untuk lakukannya.Itulah kelebihan yang dia punya ,kurniaan dari DIA.
Untuk pengetahuan yang lebih lanjut,korang semua boleh tengok  DI SINI . Semua kisah dan aktivitinya ada di sini. Bakat yang dia punya memang sangat unik .

Saya juga berkesempatan membuat ukiran nama saya,juga buat kawan saya seorang lagi . Hasilnya , korang mahu lihat..... ? Tengok kat bawah nih......













Nak Lagi....... ???

Ada satu lagi design yang berbeza....... :))











Pada korang,design mana yang lagi cantik.... ?

Kalau korang nak buat ukiran nama macam ni,pegi aje ke blog empunya diri . Link saya tinggal di bawah ni ......






Indah sebenarnya Seni Islam ni . Bagus juga kalau punya daya serta usaha yang tekad untuk mempelajari ,juga mendalaminya.Dari buat perkara lain yang hanya membuatkan kita terus alpa dengan dunia, apa kata kita kenali seni islam ini . Tak salah,kan.... ?

 P/S :  Agak-agaknya,dah siap ke belum ukiran yang kedua,permintaan saya,ya.... ? Ermmmm...





" Buat semua teman-teman,selamat berhujung minggu.Mungkin ada yang mengambil kesempatan untuk teruskan bershopping raya , jaga diri,ya...... "



3 comments:

  1. Subhanallah...sgt cantik...:)
    best nyer lah yg pandai seni khat nie~~~

    ReplyDelete
  2. Ain...terima kasih yee..dhuha hargainya... ehmm nama yang lagi satu tuh??? insyaAllah siaappp..heheh..

    ReplyDelete
  3. shida:bakat kurniaan Tuhan... bukan semua mampu lakukannya... :)


    catatan hati:Dhuha.... ku menunggu,ku menunggu tapi masih x siap2.... sabar menunggu lagi nihhh... ^_____^

    ReplyDelete

Cenderamata untuk yang tersayang

 
Images by Freepik